روش‌های آسان کسب درآمد از اینترنت
رموز گنج و باستان شناسی
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه، زیرخاکی و عتیقه

روش‌های آسان کسب درآمد از اینترنت

در این مطلب برخی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت را بررسی و پستی و بلندی‌های احتمالی آن‌ها را موشکافی می‌کنیم. فراموش نکنید که دنیای آنلاین و مخصوصا تجارت در آن، فضایی به شدت رقابتی است و تلاش، تمرکز، حوصله، هوش و منحصر به فرد بودن، از عناصر کلیدی موفقیت در این مسیر هستند. بنابراین هیچ یک از موارد بیان شده در این مطلب، قرار نیست خیلی زود درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشند و با تلاش و حوصله، در بلند مدت نتایج زحمات خود را خواهید دید. همچنین این مطلب به گونه‌ای ترتیب داده شده که در ایران قابل انجام باشد و بسیاری از روش‌هایی که برای خارج از ایران مناسب است در این مقاله فاکتور گرفته شده است.

۱.  ایجاد یک وبسایت،

اگر ایده و موقعیت مناسبی می‌بینید که نسبت به آن علاقه‌مند هستید و فکر می‌کنید می‌توانید حول محور آن خواننده و بازدید کننده جذب کنید، با ایجاد یک بلاگ کار راه اندازی کسب و کار اینترنتی را آغاز کنید و با روش بازاریابی رابطه‌ای یا بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) و با موفقیت در این مسیر، پول خوبی به جیب خواهید زد. احتمالا برای شما سوال شده باشد که با وجود این همه سایت‌های رنگارنگ در زمینه‌های مختلف، چطور می‌توان دیده شد.

دیده شدن سایت و بلاگی که راه‌اندازی کرده‌اید، وابسته به مسائل زیادی از جمله منحصر به فرد بودن، بازار مورد هدف، انجام دستورالعمل‌های موتورهای جستجو و بسیاری از موارد دیگر است. موفقیت برای برجسته کردن بلاگ یا سایتی که آغاز کرده‌اید کار راحتی نیست، اما با حوصله و زمان، می‌توانید آن را به جایگاهی برسانید که درآمد میلیونی برای‌تان به همراه داشته باشد.

زمانی که بلاگ خود را به جایگاه مناسبی رساندید، مرحله بعد این است تا چه محصول و شرکتی می‌توانند با شما در بازاریابی رابطه‌ای همکاری کنند و از طریق بلاگ‌ شما به فروش محصولات بپردازند که رابطه مستقیمی با بازار مورد نظر شما دارند.

به زبان ساده بگویم، فروش رابطه‌ای یا بازاریابی وابسته، یعنی محصولات یا سرویس شخص یا شرکت دیگر را از طریق معرفی آن به خواننده و هدایت آن‌ها به فروشگاه آنلاین، به فروش برسانید. این عمل زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که مطلبی به شدت با ارزش و غنی تولید کنید که خوانندگان زیادی جذب کند و در عین حال آن‌ها را مجاب کند که محصول شخص یا شرکت مورد نظر را خریداری کنند و در این بین شما با یک توافق با فروشنده، درصدی را دریافت خواهید کرد.

برای کسب در آمد از طریق اینترنت با این روش، راه سخت و دشواری در پیش دارید، اما سایت‌هایی هستند که توانسته‌اند میلیون‌ها درآمد کسب کنند و این کار مرزی هم نمی‌شناسد. سایتی وجود دارد که توانسته‌ است تنها در ۱۲ ماه، به درآمدی ۲ میلیون دلاری برسد. حال شما با بررسی بازار ایران و یافتن خواسته‌های درست، می‌توانید به درآمد کلانی دست پیدا کنید.

۲. ایجاد سایت فروشگاه الکترونیکی

بله، سایت‌های فروش اینترنتی زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها تخصصی و برخی دیگر هزاران هزار محصول مختلف را برای کاربران در دسترس قرار می‌دهند. اما اگر یک ایده بکر و بهتر برای ایجاد فروشگاه اینترنتی دارید، چرا آن را راه‌اندازی نکنید؟ ابتدا شیوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی را یاد بگیرید و بعد فروشگاه مدنظر نظر خود را ایجاد کنید.

ایجاد یک فروشگاه اینترنتی (eCommerce Site) یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت است. اگر مغازه یا تولیدی خاصی دارید، می‌توانید با ایجاد فروشگاه اینترنتی، فروش و بازار محصولات خود را گسترش دهید، اگر امکانش را دارید می‌توانید محصولات جذابی که در فروشگاه‌های دیگر به راحتی پیدا نمی‌شوند را وارد کرده و به فروش برسانید یا ده‌ها ایده دیگر.

حتی اگر امکانش را دارید، می‌توانید از سایت‌های بزرگی مانند AliExpress محصولاتی را تهیه کنید که در کشور به راحتی قابل دسترس نیستند. سپس روی معرفی آن‌ها در فضای اینترنت زمان بگذارید و در نهایت خواننده را به خرید آن مجاب کنید.

درست است که سایت‌های بزرگی مانند دیجیکالا به عنوان یک غول فروشگاه اینترنتی شناخته می‌شوند، اما فراموش نکنید در خارج از کشور نیز سایت‌های بزرگی مانند آمازون وجود دارند که البته باعث نشده‌ است جلوی برخی ایده‌های ناب را بگیرد و مانع از موفقیت فروشندگان کوچک‌تر اما باهوش و منحصر به فرد شود. بنابراین اگر احساس می‌کنید می‌توانید فروشگاهی منحصر به فرد ایجاد کنید، دست به کار شوید.

۳. فروش تخصصی خاص

اگر نویسنده قوی هستید، طراح هستید، در توسعه سایت خبره هستید، تخصصی در بازاریابی دارید یا حتی می‌توانید یک مترجم یا ویراستار خوب باشید، ارایه تخصص هیچگاه ساده‌تر از این روزها نیست. سایت‌هایی در ایران مانند جابینجا یا پونیشا وجود دارند که رابطه‌ای میان کارفرما و شما هستند. می‌توانید بگردید و ببینید کدام شرکت و کارفرما به تخصص شما نیاز دارد و با داشتن رزومه‌ای مناسب، جذب آن‌ها شوید. این کار یا به اصطلاح درست‌تر، فریلنسینگ، تبدیل به یکی از کارهای محبوب نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از نقاط دنیا شده است. جالب است بدانید که بیش از ۵۴ میلیون نفر از آمریکایی‌ها کارهای سنتی رایج را کنار گذاشته‌اند و به تجارت فرینلسینگ روی آورده‌اند.

البته در حالی که در دنیا بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌ها، با دور کاری و انجام کار در خانه مشکلی ندارند، هنوز در ایران بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند افراد را به صورت حضوری در شرکت استخدام کنند. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید استخدام‌های اینترنتی را پیدا، و نیاز برای تخصصی که در اختیار دارید را جستجو کنید.

۴. دانش خود را بفروشید

این کار همانند سرویس فری‌لنس است، اما بر خلاف آن، به جای تخصص، شما دانش خود را به فروش می‌رسانید. اگر دانش خاصی در اختیار دارید که مناسب نیاز جامعه هستند، شک نکنید که صدها نفر حاضر می‌شوند از شما کمک بگیرند و در ازای این کمک پول پرداخت کنند. برای مثال اگر یک مربی بدنسازی هستید، می‌توانید با ارایه برنامه‌های ورزشی مناسب کسب درآمد کنید و البته با کار درست و شهرت، خواهید دید که درخواست‌ها و به دنبال آن پول، چه رشدی خواهند داشت. دانش کافی در نرم‌افزارهای تخصصی دارید؟ بسیاری از مردم خواهان یادگیری این برنامه‌ها هستند، دانش خود را به آن‌ها بفروشید.

و البته چه بهتر می‌شود که اگر راهی پیدا کنید تا این دانش و تجربه خود را درون پکیجی شکیل قرار دهید و حاضر و آماده، آن را به مردم به فروش برسانید. مهم نیست یک متخصص باشید که در حال حاضر بیکار هستید یا برای یک شرکت بزرگ کار می‌کنید. می‌توانید دانش و تجربه خود را با روشی مناسب به فروش برسانید و به کسب درآمد از طریق اینترنت بپردازید.

۵. کانال سرگرمی یا آموزشی یوتیوب ایجاد کنید

اگر دانش جذابی دارید یا فکر می‌کنید می‌توانید با هنر خود در هر زمینه‌ای بینندگان را سرگرم کنید، نان‌تان در روغن است. یوتیوب (Youtube) یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجوی دنیا است که روزانه بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده دارد و اگر بتوانید افراد زیادی را جذب خود کنید، پارو کردن پول در آن کار سختی نیست.

سیستم این موتور جستجوی ویدیویی فوق‌العاده جذاب به این صورت است که بر اساس تبلیغات عمل می‌کند. هر چقدر که بازدیدکنندگان شما زیاد باشند، پول بیشتری به جیب می‌زنید. زمانی که هر ویدیو شما ۱۰۰۰ نفر بیننده داشته باشد، ۲ الی ۴ دلار دریافت می‌کنید؛ کم است نه؟ اما تصور کنید چندین ویدیو داشته باشید که هر کدام ماهانه بیش از ۵ هزار نفر تماشاگر داشته باشد، آنگاه ماهی بیش از ۲۰۰۰ هزار دلار به جیب می‌زنید. تصور کنید ویدیوهای شما به بازدید‌های میلیون دلاری برسند!

ساخت کانال یوتیوب همانند ایجاد یک سایت یا بلاگ است، اما برخلاف آن‌ها که باید به نویسندگی بپردازید، در یوتیوب باید ویدیوهایی بسیار جذاب تهیه کنید. محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب اکثرا مربوط به مسائل آموزشی یا سرگرمی هستند. باور کنید یا نه، این روزها یوتیوب از کلاس‌های آموزشی حضوری جذاب‌تر، سریع‌تر و به صرفه‌تر است و معلمین، استادها، مربیان و کاربلدهایی که به خوبی در این شبکه به بیننده درس می‌دهند، به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین ویدیوهای سرگرم کننده محبوبیت خارق‌العاده‌ای در یوتیوب دارند. بررسی محصولات مختلف، ویدیوهای کمدی یا دوربین مخفی‌ها، یا حتی بررسی یا راهنمایی بازی‌های ویدیویی و جعبه گشایی محصولات، تماشاگران میلیونی دارند.

۶. اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

زمانی که هنر، قدرت سرگرم کنندگی یا کاریزمایی جذاب داشته باشید و بتوانید با ویدیوهای خود صدها هزار نفر فالوور جذب کنید، تبریک می‌گویم، شما یک اینفلوئنسر هستید که می‌توانید خود را در پول غرق کنید. اگر اکانت اینستاگرام خود را بتوانید با ویدیوهای جذاب در هر زمینه‌ای، با میلیون‌ها نفر فالوور (واقعی) پر کنید و مخصوصا اگر ده‌ها هزار کامنت هم زیر هر یک از پست‌های شما ارسال شود، بسیاری از برند‌ها، کمپانی‌های بزرگ یا حتی استارتاپ‌ها یا فروشگاه‌هایی که به دنبال دیده شدن هستند، حاضر می‌شوند برای تبلیغ در اکانت اینستاگرام شما پول خرج کنند.

راهها و شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام را آموزش ببینید و از این راه کسب درامد اینترنتی بالا را تجربه کنید.

البته که مطرح شدن در این شبکه کار راحتی نیست، مگر همانطور که در ابتدای این بخش گفتم، استانداردهای جذابی را برای جذب فالوور داشته باشید. فاکتورهایی نظیر کاریزما، اجرای عالی، و سرگرم کننده بودن، باعث شده‌اند تا این کار برای هر شخصی مناسب نباشد.

۷. از استریم ویدیو استفاده کنید

استریم در فضای اینترنت کاری، تخصصی‌تر است و مناسب هر شخصی نیست. به صورت دقیق‌تر، استریم بیشتر برای افرادی با توانایی بالا در بازی‌های ویدیویی و البته جذابیت در اجرا، مناسب است. استریم به این صورت است که ویدیویی جذاب، کنفرانسی پر بیننده یا یک بازی محبوب را در کانال یوتیوب، توییت، یا حتی آپارت در کنار حضور خود از طریق وبکم یا دوربین، به دیگر کاربران نشان می‌دهید. در مورد آن‌ها صحبت می‌کنید، به انجام آن‌ها می‌پردازید و ده‌ها کاری که بتواند برای کاربر هیجان‌انگیز و جالب باشد.

هر چه جذاب‌تر باشید، هر چقدر یک ویدیو یا کنفرانس را سرگرم کننده‌تر با دیگران دنبال کنید و هر چقدر اجرای یک بازی ویدیویی را با نمایش و اجرایی هیجا‌ن‌انگیزتر به نمایش بگذارید، بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت که پول زیادی را به حساب شما سرازیر می‌کنند. جالب است بدانید افرادی هستند که شغل اصلی آن‌ها همین استریم بازی‌های ویدیویی است و ماهانه میلیون‌ها دلار درآمد دارند.

۸. به بازارهای ارز دیجیتال وارد شوید

ارزهای دیجیتالی، رمزارزها، بیت کوین bitcoin پول دیجیتال ، اتریوم و ده‌ها نام دیگر، این روزها کلماتی هستند که مردم کنجکاو را جذب خود کرده‌اند. ارزهای دیجیتال چند سالی است که کار خود را آغاز و طی یکی دو سال اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. ویژگی‌های جذاب و قیمت بسیار بالای برخی از آن‌ها، حتی دولت‌ها و موسسات را نیز درگیر خود کرده و مردم برای یادگیری چگونگی به دست آوردن این رمزارزها کنجکاورتر از هر زمان دیگری، اینترنت را زیر و رو می‌کنند. اگر می‌خواهید با ارزهای دیجیتالی کسب درآمد داشته باشید، به آگاهی کاملی از چگونگی عملکرد رمزارزها، چگونگی استخراج یا خرید آن‌ها و همچنین چگونگی ذخیره این نوع پول دیجیتال نیاز دارید.

البته که این روش کسب درآمد از طریق اینترنت، کمی با دیگر روش‌های گفته شده فرق دارد، چرا که برای استخراج پول نیازمند به سیستم‌های مخصوص هستید که به خودی خود میلیون‌ها تومان خرج دارند، یا تبادل آن نیاز به سرمایه اولیه دارد. اما زمانی که بتوانید از راه درست به میزان خوبی استخراج یا تبادل درست دست پیدا کنید، می‌توانید شب‌ها روی تختی پوشیده از پول بخوابید.

همچنین خرید و فروش رمزهای دیجیتالی، هرچند در حال حاضر در کشور امری چندان راحت نیست، اما از دیگر روش‌های کسب درآمد اینترنتی به شمار می‌رود. کافی است با سرمایه گذاری درست، شناخت بازار و آگاهی از سیر صعودی و نزولی رمزارزها، به خرید پول دیجیتالی مناسب بپردازید و سپس آن‌ها را بفروشید.

۹. استارتاپ راه‌اندازی کنید

قطعا بسیاری از شما رویای کار کردن و ایجاد تجارتی برای خود را دارید که زیر دست هیچ مدیر و شخصی قرار نگیرید. ایجاد یک استارتاپ و رشد آن، یکی از سخت‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت است، اما در عین حال زمانی که بتوانید موفق شوید، درآمد شگفت‌انگیزی خواهید داشت.

یکی از اولین نکاتی که در ایجاد استارتاپ آنلاین باید بدانید، این است که پول در هوا معلق است، اما بدون داشتن یک ایده درست و رساندن ایده و استارتاپ خود به اوج، هر چقدر هم که به هوا بپرید قادر نخواهید بود این پول‌های معلق را به چنگ بیاورید. بنابراین، با داشتن یک ایده ناب و صرف تلاش بی‌وقفه و هزینه کردن زمان و سرمایه، می‌توانید جزو آن دست افرادی باشید که کسب و کار منحصر به فرد خود را ایجاد کرده‌اید.

البته باید توجه داشته باشید که موفقیت یک استارتاپت، نیاز به شناخت بسیاری از فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف است. باید دامنه وسیعی از صنعتی که قصد دارید در آن فعالیت کنید را بشناسید، مشکلات مردم را درک کنید، ایده‌های حل آن مشکلات را بیابید و آن را به گونه‌ای ارایه دهید که مردم برای دریافت محصول یا سرویس، پول خرج کنند. همچنین در عین حال باید رقبای خود را بشناسید و آن قدر متفاوت عمل کنید بتوانید در بازار آنلاین یا غیر آنلاین سر خود را بالا بگیرید.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




ارسال توسط ایرانیکان

بررسی کسب درآمد ساده از اینترنت

هیاهوی آموزش درآمدزایی اینترنتی و عوام‌فریبی

هر جایی که نیاز و مخاطب وجود داشته باشد بازار کلاهبرداری و سوء استفاده هم شکل می‌گیرد. کاربران زیادی به دنبال درآمد اینترنتی هستند، همین واژه را در اینترنت جستجوی کنید، در میان اولین نتایج جستجو، به انبوهی از سایت‌ها خواهید رسید که عناوین آنها تداعی حس خاصی از تبلیغات است. به این مثال توجه کنید: آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟ آیا کمبود اعتماد به نفس دارید، آیا می خواهید در ۲۴ ساعت چند کلیو وزن کم کنید یا در عرض یک ماه قد بلند شوید و ..

با صرف این چنین هزینه های تبلیغاتی، واقعا چه کسانی هستند که باور کنند که مصرف فلان دارو به افزایش قد آنها منجر می شود؟ آنهم در سی یا چهل سالگی؟! پس جای تعجب ندارد که بسیاری از سایت‌های اینترنتی هم در عناوین و تبلیغات خود ذکر می‌کنند که مثلا: درآمد میلیونی از اینترنت فقط در هفت روز! با صرف روزی ده دقیقه کار اینترنتی ماهانه چند میلیون تومان درآمد کسب کنید! راه‌های قانونی درآمد صدرصد تضمینی فقط با خرید فلان بسته، اپلیکیشن و کتابی که یک شبه شما را میلیونر می کند و..! نکته جالب اینجاست که هر دو مورد تبلیغ ذکر شده مخاطبان کم و بیش خودش را دارد!

سعی کنید سطح دانش و معلومات خود را افزایش دهید و حتی اگر هم به دنبال کسب درآمد سریع اینترنتی هستید باز منطقی عمل کنید و با برنامه و ایده وارد شوید.

برای کسب‌درآمد از اینترنت به آموزش نیاز دارید، در این شکی نیست، اما قبل از آن بهتر است تشخیص دهید که آموزش ارائه شده صرفا با هدف کلاهبردای و فروش تدوین شده یا بر اساس اصول علمی و آموزش‌های کارآفرینی تدوین شده است. 

کسانی که یک شبه ره صدساله رفتند

این که برای درآمد اینترنتی، کاهش وزن، آموزش زبان و خلاصه همه‌چیز دیگری افراد به دنبال طی‌کردن ره صدساله بدون زحمت هستند متاسفانه به یک فرهنگ تبدیل شده است! هزاران نفر حاضرند برای کاهش وزن از یک داروی تقلبی استفاده کنند. یکی برای کاهش وزن قرص پیشنهاد می‌کند، یکی دیگر کفش و یکی دیگر لباس یا دستبند! اما در این میان فروشنده اجناس تقلبی است که با کمترین زحمت به سود هنگفتی می‌رسد، متاسفانه این بازار کاذب هم در اینترنت شایع و پرطرفدار است. درآمد میلیونی از کلیک‌های زیرزمینی را بخوانید تا بیشتر با ابعاد این سبک از درآمدزایی آشنا شوید.

فراموش نکنید درآمد پایدار و ثابت به راحتی و در زمان کوتاهی شکل نخواهد گرفت و هرکس به هر دلیل تبلیغ روش خاصی از درآمدزایی در زمان خیلی کوتاهی را انجام می‌دهد قطعا هدفی جزء سوء استفاده از اعتماد شما را ندارد.

البته داشتن ایده های کسب درآمد اینترنتی واقع گرایانه و مبتنی بر حقیقت می تواند راه درستی برای رسیدن به کسب درامد اینترنتی درست و پایدار باشد.

بازاریابی شبکه‌ای و سایت‌های کلیکی

بازاریابی شبکه‌ای یکی از بهترین و قدرتمندترین روش‌های فروش محصولات است اما به شرط آن که در یک بستر اقتصادی سالم و یک کسب‌وکار غیر کاذب به کار گرفته شود. در اینگونه فعالیت‌ها تا زمانی که استعلام درستی از آن صورت نگرفته باشد نباید وارد شد، خصوصا که بسیاری از سایت‌های هرمی با اعداد و ارقام به خوبی بازی می کنند و حس مخاطبان خودشان را برای مشارکت تحریک می‌کنند. تشخیص این موضوع در اینترنت سخت و حتی در مواری که سایت خارجی باشد بسیار سخت‌تر است.

اکثر بسترهای هرمی خارجی که با یک ساختار کلیکی به صورت ترکیبی کار می‌کنند قابل اعتماد نیستند. حتی اگر معبتر هم باشند به صورت دائم پای کامپیوتر نشتن و کلیک کردن رو بنرها به صورت ماشینی، هیچ آینده‌ای برای شما در پی نخواهد داشت. پس وقت خودتان را بیهوده به پای این تبلیغات کاذب نریزید.

اگر هم به دنبال کسب درآمد کلیکی واقعی هستید حتما شیوه کلاهبرداری در کسب درآمد کلیکی را یاد بگیرید تا بتوانید از راههای درست و هوشمندانه کسب درآمد داشته باشید.

از کجا و چگونه کسب و کار اینترنتی را شروع کنیم؟

ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال درآمد اینترنتی از مهارت هستید یا می‌خواهید یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید. این دو مورد با هم فرق دارند و قبلا در این مطلب در موردشان نوشتم. راه‌اندازی یک کسب‌وکار مستلزم داشتن ایده، زمان و حداقل سرمایه است که بسته به موضوع فعالیت، می‌تواند متفاوت باشد.

گاهی باورهای عامیانه غلط در تجارت الکترونیک، افراد را به جای پولدار شدن گرفتار حیطه‌ای از فعالیت می‌کند که از آن هیچ تخصصی ندارند و درنتیجه از ادامه کار دلسرد می‌شوند. اگر هیچ تجربه‌ای برای درآمدزایی از اینترنت ندارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید بهترین کار این است که عجله نکنید، هیچ منبع درآمد پایداری در اینترنت وجود ندارد که به سرعت ایجاد شود و شما بتوانید به آن تکیه کنید.

به جای صرف هزینه بی‌هدف سعی کنید اطلاعات خودتان را افزایش دهید و شرایط خودتان را بررسی کنید. خوشبختانه منابع آموزش مفیدی وجود دارد که استفاده ازآن هزینه زیادی ندارد. آموزش گام به گام کسب در آمد از اینترنت شروع خوبی برای شماست.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




ارسال توسط ایرانیکان
آخرین مطالب